Sunday 6 January 2008

Pre selectie pentru expo





4 comments:

Anonymous said...

nu sunt de acord cu a doua si a 3-a... nu mi se par reusite.

restul sunt super ok zic eu.

Anonymous said...

mie a 2 a si a 3 a imi plac. singura care nu-mi place e ultima... exceptand crucile care oricum ar fi pozate na, te duc cu gandul la Dumnezeu si la divinitate, nu gasesc nimic in acea poza. 'going down'?!? anyway, poate n-o inteleg eu.

imi plac pozele cu zapada mult :x

Anonymous said...

sunt de acord cu comentariul de mai sus [/jos]. restul imi plac si mie foarte mult.

Emilia Carată said...

Toate sunt frumoase:clap:


Primele doua sunt superbe:D


A treia imi place, dar pacat ca se vede gardul in partea de jos:( Si daca o cropuiesti s-a dus naibii tot feelingul:( Nu stiu ce sa spun la poza aia:(



Felicitari ca te gandesti sa le expui:clap:!


hugs:D
Shrekutza